Höstmys...♥

Tiden rullar på...idag 18 september 2011.
Har haft ett trevligt ljusparty med trevliga tjejer.....väldoft.....äppelkaka och kaffe!
Prövar även min tur med att delta i en tävling på http://meandalice.blogspot.com/ Vill vinna den fina boken hon lottar ut!
En för övrigt jättebra blogg.som jag då och då kikar in i. Ta en titt ni oxå. Tävlingen är fram till den 25/9 2011.
Tiden rullar som sagt....på......Sonen har flyttat en bra bit ner i landet...och döttrarna är spridda...bara lilla dottern(12 år) kvar hemmavid. Man får passa på att njuta.
Vi har målat om vårt vardagsrum i helgen. Fredagskvällen somnade mannen och jag redan 22.30...helt utslagna av målandet.
Vi hann klart till dagens lilla "party"...några tavlor fick komma uppåt väggarna...resten får vänta lite.
Vitt blidde det...Nu är hela undervåningen vit....man tröttnar aldrig på vitt....
Blir lite kort inlägg idag...ska lägga mig i soffan och njuta av söndagens sista timmar.
Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Kamomilla

Vilken vacker bild :)

2011-10-27 @ 21:51:36
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0