23 juli 2011

Dagen efter ett av världens hemskaste dåd....då en ensam vilsen människa begår ett så vedervärdigt massmord...på helt oskyldiga människor. Den här gången unga, väldigt unga människor som aldrig fick växa upp...
Hur kan det gå så snett?!
Skänker mina tankar till alla nära och kära, men även till den skyldiges närmaste....hur ska de kunna leva med denna vetskap.
Fy tusan så otäckt detta är.
Idag har det varit riktigt hett och fuktigt ute......Nästan plågsamt....kanske för att vi riktigt ska förstå
detta plågsamma...kan tänkas....
I dubbel bemärkelse.....Har fått ännu ett solur som ska få ett eget ställe så småningom.
Pelargon och mitt citronträd...som bara har burit frukt en gång...men frodigt är det!!
Malvan växer så det knakar....
Taktegel som väntar och väntar.......
Allt har inte blommat över.....
Ja, jag tycker mycket om Pelargoner....♥♥
...och alla djur på denna gård är inte levande....♥
...men denna är såå levande och har sååå bråttom......
Under detta brädlock döljer sig mindre trevligheter.......från Hemlighuset...(så är det att bo på landet!)
Nej nu ska jag fortsätta titta på James Bond med mina kära!! På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej!!!



Vilka fina bilder du tagit.

Ha en fin dag/kram!

2011-08-24 @ 09:18:38
URL: http://needy-shabbycheap.blogspot.com
Postat av: Ann

...Hej Sophia...och jag gillar din vita tallrikshylla....med de "nya" rostavlorna!! Jag måste nog ta en tur någon dag och kika i ert cAFE och se om jag hittar nåt kul i prylhyllorna!



2011-08-28 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0